zaterdag, september 14, 2013

4 op een rij - SEPTEMBER nr 2 - Daphné


Wat vliegt de tijd toch vlug. September is al bijna halfweg, en op deze tweede zaterdag van de maand toon ik jullie mijn uitwerkingen van de 4 op een rij. Ik maakte mijn lootjes op een zonnig weekendje in de Ardennen, vol zotte dames en scrapgerief. Het zonnige weer inspireerde mij om aan de slag te gaan met het pakketje van september. Het papier van My Minds Eye heeft zo'n warme kleuren en met een naam als On the Sunny Side leent dit zich perfect om aan de slag te gaan met zonnige foto's. 

Ik nam de foto's van een hondendate erbij. Els en Vicky kwamen op bezoek en Els bracht Basile en Belle mee om vriendjes te worden met onze Martha. Het was een beetje afwachten wat de twaalf pootjes zouden doen, maar na een tijdje waren ze best charmant naar elkaar toe en Martha liet Belle en Basile zelfs toe in haar territorium (als mochten ze niet te dicht bij haar piepenijntje komen). Belle blijft mijn favoriete dame dus mocht ze zeker niet ontbreken op de foto's van de dag. 


Ik maakte ook een tweede lo van dezelfde dag. Omdat de zon achter de wolken kwam piepen, organiseerden we last minute een bbq. Mijn mamsie schoof ook mee aan tafel en het is een feit, als de mamsie in de buurt is, trekt zij alle honden aan. Alsof die een zesde zintuig hebben dat hen laat weten dat mamsie niet aan zielige hondenogen kan weerstaan. Basile, Belle en Martha wisten dus perfect aan welke kant van de tafel ze moesten zijn. Belle had de beste plaats, en hielp een stukje eten. 
Ik nam deze vellen uit het pakket omdat het warme geel uit het vel perfect matchte met het geel van het truitje van de mamsie. De blauwe details kwamen dan weer perfect overeen met ons blauw tafellaken. 


Hopelijk mag het zonnetje ons nog wat inspireren de komende weken.

Groetjes, Daphné

Geen opmerkingen: