zaterdag, september 21, 2013

4 op een rij - SEPTEMBER nr 3 - Veerle


Dag iedereen,

Week 3 alweer van deze maand, en dat wordt mijn vaste afspraak met jullie! Ik ben dus ook aan de slag gegaan met hetzelfde materiaal als de andere dames.

Ik ben begonnen met een lay-out. Naar goede gewoonte van mij, is de basis een vel witte cardstock. Aangezien dit papier zo vrolijk en kleurrijk is, heb ik foto's gebruikt van petekindje Djurre die zich vermaakt in een ballenbad. De vrolijke kleurtjes komen zo goed tot zijn recht met de foto's. Verder het logo van de binnenspeeltuin gerecupereerd uit een foldertje en gebruikt in de titel. Onderaan een detailborder gemaakt met een borderpons.

 
Daarna ben ik aan de slag gegaan met het overige papier en de cardstock. Ik heb gebruik gemaakt van één van de super lieve Wild Rose stempeltjes. Verder een hoekjes-stans gebruikt van Joy! en een tekststempel van Marianne Design.
 

Het staartje heb ik lekker "fluffy" gemaakt met een snowmarker-pen, en een bloementoefje en kleefpareltjes om het af te werken.

Daarna nog een eenvoudig kaartje met een ander Wild Rose stempeltje. Ook hier een tekststempeltje van Marianne Design, en een paar kleefpareltjes maken het af. Ook weer een fluffy staartje, dat past wel bij die nijntjes.



Ik hoop dat jullie mijn creaties mooi vinden en dat het jullie mag inspireren om met deze frisse papiertjes aan de slag te gaan.
 
 
groetjes,
Veerle

1 opmerking:

Els Wouters zei

hihihih, ik hou wel van de fluffy staartjes :-)