zaterdag, april 13, 2013

KIC Sketch #006

Het is weer de 2de zaterdag van de maand, en vanaf nu ben ik dan verantwoordelijk om een schets uit te tekenen voor de Kaartjes en Inspiratie Challenge Blog.
Ik heb voor de gelegenheid allemaal vierkantjes van 3 cm getekend, die je makkelijk kan uitsnijden of ponsen uit cardstock of restjes scrappapier.
Ik had namelijk op de beurs van Den Bosch op het einde nog een zakje vol gesneden cardstock in o.a. deze roze tinten, maar ook paars en groen.  Dit past perfect op deze kraft kaart.  Het is wel zo dat je tussen de 3de en 4de rij wat meer plaats moet tussen laten, maar dat kun je camoufleren met een lintje of een strookje papier.  Het stempeltje dat ik heb gebruikt is van Wild Rose Studio.  Ik heb het niet zelf ingekleurd, maar het is een figuurtje uit een pakketje Printed Panels.  Een ideale oplossing die ik graag achter de hand houd in tijden van nood, want ik ben weer druk bezig met vanalles en nog wat, en dan schiet het plots te binnen dat je nog een DT opdracht moet uitvoeren...
Hihi, een bezige bij, maar ik heb nog net op tijd deze leuke kaart kunnen maken om aan jullie te tonen.  Hopelijk kan ik jullie ook weer inspireren!!!