maandag, maart 18, 2013

Laatste duiklayoutjes van Egypte

We zijn er dit weekend weer goed ingevlogen, en ik heb de scrapvibe weer goed te pakken.  Zoveel te beter, want zo gaan de projectjes ook weer een beetje vooruit.  Zo is het duikgedeelte van onze reis naar Egypte in 2011 ook al gescrapt.  Nu nog het deel van onze uitstap naar Luxor, maar daar ben ik ondertussen ook al aan begonnen.  Deze layouts toon ik jullie deze avond wel.

Deze layout vind ik zelf ontzettend geslaagd.  Ik heb voor de layouts echt wel "minimalistisch" gewerkt: 2 of 3 soorten papier, de titel, beetje journaling en eventueel nog iets van embellishment of zo.  Op die manier kun je véél sneller scrappen, en dat is nu net wat ik wil en waar ik (bij momenten) goed in ben!!!

Nog een paar foto's van vissen verwerkt op deze pagina, ook weer zonder al te veel poespas.

Tijdens de pauze tussen de duiken zagen we ook deze familie van visarenden, dus die moesten ook even op de foto én uiteraard in het scrapbook!  Hier heb ik ook nog stukken washi-tape verwerkt, omdat bepaalde stukken anders te leeg waren.

En dit is de eindbladzijde van het duikgedeelte, met een paar zonsondergangsfoto's en twee van in de haven van Safaga.

Geen opmerkingen: