donderdag, juni 07, 2012

Update over de Seasonal Distress Set SPRING

Ik weet dat een aantal onder jullie zich verheugen op deze nieuwe kleuren distress, maar helaas komt het pakketje hier maar niet aan.  Ik heb in heel mijn leven nog niet zoveel gebeld als de laatste week, ik word telkens met andere diensten doorverbonden, maar nergens met veel resultaat.  Gisteren kreeg ik eindelijk de melding dat mijn pakket gevonden is, en dat ik de betalingsgegevens en factuur moest doormailen.  Dat heb ik dan uiteraard zo snel mogelijk gedaan, maar de mail kwam meteen terug met een foutmelding.  Mailtje teruggestuurd naar de post, maar geen reactie.  Bellen dan maar weer zeker?  Ik ben gelukkig toch wat verder geholpen met het juiste mailadres, ik heb meteen alle documenten doorgestuurd, en nu hoop ik echt dat het hier snel kan zijn.  Nu, de dame aan de telefoon wees me erop dat de douane met een fikse achterstand zit, en dat het toch nog 2 à 3 weken kan duren.
Ik heb dan maar in de mail gezet dat ik al een tijdje wacht op deze bestelling, dat ik ze ook niet had op de opendeurdag, en dat ik ze graag voor de zomersluiting in huis zou hebben, achterstand of niet.  Of het zal aanslaan of helpen weet ik niet, maar ik heb het toch geprobeerd.
Ik vind het ook ontzettend vervelend, ik word er ook helemaal pissed van, en ik vind het vooral ook vervelend voor de klanten die ze ondertussen besteld hebben en ook zo lang op hun spulletjes moeten wachten.  Ik hoop van harte dat jullie nog wat geduld kunnen opbrengen, en beseffen dat ik helemaal niets kan doen aan deze situatie.  Ik doe mijn uiterste best om informatie los te krijgen, en moest ik kunnen ging ik het pakket zelf halen bij de douane, maar helaas is dat niet mogelijk.
Van zodra ik meer nieuws heb, hoor je er meteen meer over!

1 opmerking:

Sonia zei

Hi Creanijin team,I'm your new happy follower:)
Beautiful blog,wonderful creations and really beautiful articles:)
Thanks for the chance to win your super candy:)
I follow you:)
Hugs,
Sonia