zondag, juni 03, 2012

Bedankt voor jullie bezoek!!!

Bij deze wil ik
van harte al mijn klanten van vandaag bedanken voor hun bezoek
aan de Creanijn Shop.

Ik was zelf verrast voor de massale opkomst, dat mijn living op een gegeven moment zelfs bijna te klein was!!! Hopelijk heeft iedereen genoten van het assortiment en de demonstraties/make & take van mijn schitterend designteam Daphné, Veerle en Roos! Bij deze wil ik ze nog een keer extra bedanken voor het meehelpen op deze opendeurdag!!!
Er zal zeker in het najaar een volgende editie van de opendeurdag komen, met nog meer leuke promoties en cadeautjes!!! Uiteraard zullen we de datum tijdig bekend maken.
Ik heb ook heel wat vragen gekregen omtrent nieuwe cursussen.  De nieuwe kalender zal ongeveer half augustus bekend gemaakt worden voor het najaar. Op het programma zullen zeker weer onder andere een Copics beginnerscursus en distress workshop komen. Als er nog voorstellen zijn voor cursussen, mag je dat gerust ook altijd doorsturen.
Wie nog interesse heeft om met de distress inkt (zowel de pads als de stains) te leren werken, is ook nog op vrijdag 15 juni van harte welkom op de workshop. Er zijn nog een paar plaatsen vrij, dus aarzel niet te lang om je in te schrijven.  Dit kan door me te mailen op creanijn @ gmail.com

1 opmerking:

jenny zei

Het was leuk deze ochtend op de opendeurdag, goeie tips gekregen van Roos ivm copic inkleuren, mijn kaartje gemaakt met Daphné heeft al een nieuwe thuis gevonden, ook de uitleg van Veerle was goed. Kan het zijn dat de datum niet 12 maar 15 juni is , groetjes










r