maandag, mei 28, 2012

Veel nieuwe artikelen in de Creanijn Shop

Het is véél te warm om veel te doen, dus blijf ik vandaag lekker binnen en hou me bezig met de voorbereidingen van de Open Deur Dag van komende zondag 3 juni!  Zo heb ik vandaag alle artikelen van Kaisercraft die afgelopen week binnen gekomen zijn, in de shop geplaatst. 
Het gaat onder andere om de volledige collectie van Rockpool, dus niet alleen papier, maar ook de bijpassende stempels, stickers en andere embellishments!!!  Het is ideaal papier voor vakantiefoto's van het strand, zwembad... Ik ben er alvast in de wolken mee, en hoop van deze week nog een paar voorbeeldjes te maken tegen de opendeurdag.  De duikfoto's zijn al onderweg, en nu maar hopen dat ze hier tegen woensdag zijn!
Je kan dus gerust shoppen op http://shop.creanijn.be/shop om deze nieuwe items te bekijken.

Wie een bestelling doet en deze wil komen ophalen tijdens de opendeurdag, gelieve dit bij opmerkingen te vermelden, zodat ik deze voor je klaar kan maken!!!

Geen opmerkingen: