dinsdag, mei 15, 2012

Binnenkort bij Creanijn: ROCKPOOL

Binnenkort mag je bij Creanijn Scrapbooking een ontzettend leuke nieuwe collectie verwachten van Kaisercraft (uit Australië), namelijk ROCKPOOL.  Het is een prachtige combinatie van blauw, bruin en groen, en kan uiteraard perfect gebruikt worden voor foto's van de zee.  Ik weet al perfect waarvoor ik de collectie wil gebruiken!!! (Voor mijn duikfoto's uiteraard, toen ik deze collectie zag, wist ik direct dat ik deze moest hebben!)  Maar zelfs al heb je geen foto's van onder water of aan de zee, een aantal vellen zijn ook neutraal, zodat ze zeker voor reisfoto's of andere thema's gebruikt kan worden!
Ik hoop dat deze op tijd hier zal zijn tegen de opendeurdag van zondag 3 juni, zodat ik er al wat kan mee experimenteren om voorbeeldjes te maken... Normaal gezien wordt het morgen verstuurd, en nu maar duimen dat het niet te lang bij de douane blijft plakken!
Ook de Ranger bestelling is onderweg, de Magnolia's zijn aangekomen en zullen na het verlengde weekend verdeeld worden.  Sommige zijn al verstuurd, de anderen mogen maandag een mailtje hierover verwachten.

Geen opmerkingen: