woensdag, mei 30, 2012

BELANGRIJK over Seasonal Set Spring

Ik ben helaas nog steeds in blijde verwachting van mijn Ranger-bestelling uit Amerika.  Via het gekregen trackingnummer bleek het pakket al op 22 mei in België te zijn aangekomen, maar tot op heden heb ik helaas nog niets binnen...
Daarom heb ik contact opgenomen met Bpost om te vragen hoe het zit met deze verzending, en na 10 minuten aan de telefoon ben ik er eindelijk wat wijzer door geworden.  Blijkbaar vindt de douane het niet nodig om haast te maken met het inklaren van goederen, en is er blijkbaar een volledige container die daar gewoon staat (er zijn blijkbaar nog gedupeerden, zo wist die dame te vertellen dat The Scabs ook nog op hun gitaren zitten te wachten).  Er is een dossier opgemaakt en ze zou het met spoed behandelen, dus ik hoop dat het lukt en dat het hier toch voor het weekend nog arriveert!!! Dus dames, nog even geduld, ik kan hier helaas ook niet aan doen dat het zo lang duurt...

Geen opmerkingen: