zaterdag, oktober 01, 2011

Een prachtig kaartje!

Ik had beloofd om jullie vandaag nog een kaartje te tonen, en wat voor eentje! Ik heb vorige week zaterdag samen met mijn ma een hele dag workshops gevolgd met de Copic Markers om de kneepjes van het vak te leren. Ik heb al veel geoefend tijdens de loopwedstrijden van Wim, maar nu was het eens leuk om de "theorie" te horen. Ik zit weer boordevol ideeën om zelf workshops hierover te geven, dit zal vanaf het voorjaar op het programma komen!

De derde workshop van de dag was er eentje met Nicole Verkooijen, zij maakt echt prachtige kaarten. We leerden stap voor stap een kaart opbouwen (of toch zoals zij het doet) en dit is het resultaat:


Dit zijn de kaarten die we dus gemaakt hebben, allemaal een kloon van die van Nicole. Alleen voor het inkleuren hebben we een ander blauw gebruikt, en het kant was ook niet bij iedereen gelijk.


Mijn ma was ontzettend fier met haar kaartje, en de gelukzak won nog 2 prijsjes ook die Nicole weggaf!!! Haar geluk kon niet op!


En dit is dan het originele kaartje van Nicole zelf!!!


En ik vond het ook leuk om even de stapel copics te fotograferen waar we tijdens de dag aan de slag mee zijn gegaan!


Vergeet zeker niet een kijkje te nemen in de Creanijn Shop op http://shop.creanijn.be/shop, je krijgt dit weekend naar aanleiding van World Card Making Day een korting van 20% op heel wat spulletjes om kaarten te maken! (zie ook vorig berichtje van vandaag!)

4 opmerkingen:

Veerle zei

super kaartje! mooi gedaan en ook de foto van de copics is à la Nicole :-)

Marijke zei

Wauw mooi kaartje!
Ik vind die van Nicole altijd super! Ik ga iedere dag op haar blog even kijken!! Ik heb dan wel geen copics, ...

Els zei

Heel mooi gedaan, niet direct de stijl die we van je gewoon zijn maar wel geslaagd!

ScrapsEls
www.scrapsels.com

Els Wouters zei

Heel chique!