woensdag, oktober 26, 2011

Een paar konijnenlayoutjes

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog wat layoutjes getoond heb, maar ik heb ook niet zoveel gescrapt de laatste tijd. Maar gisteren heb ik toch een poging gedaan om een paar layouts af te werken die hier toch al een paar weken lagen te wachten op een titel. Op zich niet zoveel werk, maar er zijn nog zoveel andere taakjes te doen...


Deze eerste layout is er eentje die met alleen maar effen cardstock gemaakt is, alle versiering is gestempeld! Dit was een layout die ik begin september bij een demonstratie van Stampin'Up bij Krisje gevolgd heb, en ben echt wel tevreden van het resultaat. Fotomodel is uiteraard ons konijn Speedy!



En dit is dan de volgende layout, ook eentje met Speedy in de hoofdrol. De layout had ik al een hele tijd liggen na een layoutworkshop (NIET VERGETEN: aanstaande vrijdag is er weer een layoutworkshop, ideaal voor zowel beginnende scrappers als de meer ervaren scrappers met te weinig tijd!) en af en toe komt de doos met "naakte layouts" zoals ik ze altijd noem, wel eens boven en kijk ik of er zo'n layout past bij mijn foto's. En vorige keer op de workshop heb ik dus deze layout verder afgewerkt met de foto's, en pas gisteren de tekst en de titel...


Werken met schetsen is echt plezant en tijdsbesparend, want zo hoef je niet te lang te denken aan schikking en zo, het is allemaal al voor jou uitgedacht! Dus wie wil aansluiten komende vrijdag, stuur me maar een mailtje op creanijn @ gmail.com (zonder spaties) om je in te schrijven!

Geen opmerkingen: