donderdag, juni 23, 2011

In een scrapmood

Ik ben na het verbeteren aan het scrappen geslagen, met als resultaat van een middagje scrappen deze 3 layoutjes!

Uiteraard moesten we in Nieuw-Zeeland ook een keer de kiwi-vogel zien, en dat kon onder andere in dit park, en we waren net op tijd voor de voedersessie. Helaas mochten er daar geen foto's van genomen worden, maar in het park waren nog vogels genoeg die even fotomodel wilden spelen. De layout heeft geen titel, omdat de foto van de ingang in feite de titel is. Linksboven heb ik ook een paar kleine vogeltjes gestempeld!

Onderaan kan het flapje weer open, en daar zit het foldertje van het vogelpark en nog foto's van ons bezoekje aan de angora boerderij. Het waren te weinig foto's om één layout van te maken, dus ik heb ze maar "verstopt".


Een ander "obligatoir" bezoekje is uiteraard een schapenboerderij, kan ook moeilijk anders in het land van de schapen! Ik had het papier in Nieuw-Zeeland gekocht, dus moet ik het wel gebruiken hé. En het kwam perfect uit voor deze foto's van de schaapscheerder (in een mum van tijd!) en ik die een lammetje aan het voederen ben. Zo'n leuke ervaring!!!
En op dezelfde schapenboerderij kon je ook de filmset van Lord of the Rings bezoeken. Uiteraard niet meer zoals het in de film gebruikt werd, maar nog steeds leuk om te zien! Ik had in de tijd dat de film uitkwam, stickers gekocht, en daar heb ik er ook een paar van gebruikt, om onder andere te tonen hoe het in de film was, en de hobbits mochten ook niet ontbreken. Ook stukken van de verpakking heb ik gebruikt, zoals de groene strookjes met elfentekst en het stukje van "Middle Earth". Het is in feite een grote pocket waar ik de folders en plannetje heb ingestoken, en ook nog 4 extra foto's, maar da's nog niet afgewerkt. Daarvoor moet de Cricut of Sizzix nog even op tafel komen, maar dat zal voor de crop van dinsdag zijn denk ik!
En dan gaan we zo meteen weer verder aan de scrap, dus jullie mogen binnenkort weer layoutjes van me verwachten!!!

1 opmerking:

ScrapsEls zei

leuke layouts vicky vooral de nation of sheep :-)