zondag, maart 20, 2011

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

Gisteren een dagje op stap gegaan met Daphné en Veerle richting 's Hertogenbosch voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen. Een beurs die dus enkel en alleen gaat over "papierhobby's" in tegenstelling tot het Hobbysalon hier in België waar je wel een stuk meer hobby's kan terugvinden. En het is zeker voor herhaling vatbaar, veel leuke dingen gezien en toch ook niet te veel gekocht!!! Zoals je kan zien, vooral stempels, onder andere konijntjes (uiteraard!), reizen (ook voor mijn duiklayouts). Nu ik een DT member ben van Scrap & Stamp, moet ik toch mijn stempelcollectie een beetje uitbreiden hé! Ook nog wat een paar vellen scrappapier (staat niet op de foto) en een superleuk pakket, helemaal mijn kleuren en ik weet al perfect waar ik het voor zal gebruiken! Op het einde van de wereldreis zijn we in Bali nog naar een vogelpark geweest, dus ideaal papier hiervoor. En ik heb me ook laten verleiden tot de aankoop van mijn allereerste Martha Stewart pons! Zeer tevreden over mijn dagje, het gezelschap en mijn aankopen, en nu ga ik weer aan de slag want moet nog een paar verjaardagskaartjes maken!
----------------------------------------------------------------------------------------------
I went to a craft show with my friends Daphné and Veerle in the Netherlands, we had a very good time! I mainly bought stamps, such as rabbits and stamps for travelling. Now that I'm a DT member of Scrap & Stamp, I thought it was time to increase my stamp collection a bit! I also bought a stack of paper in my colours and I already know exactly where to use it for: we've been to a bird park in Bali, so these papers will be perfect! And I also bought my very first Martha Stewart punch. Now I'm off to make some birthdaycards!!!

Geen opmerkingen: