woensdag, december 22, 2010

Wenskaartjes!

Tijdens de kerstbeurs hebben we met z'n allen ook wat stempelafdrukjes zitten kleuren tussendoor. En op zondag was het wat rustiger, en heb ik ook nog een paar kaartjes kunnen maken. En dat allemaal met de superleuke stempeltjes van Wild Rose Studio!

Deze kaartjes had ik als voorbeeldje gemaakt voor de pakketten die ik ook op de beurs verkochtte. In het pakket zitten verschillende soorten papier, lintjes, bloemen en strass-steentjes, en daarbij konden ze dan nog een stempeltje kiezen. En uiteraard heb ik voor deze gelegenheid konijntjes gebruikt! En die zijn ingekleurd met aquarelpotloden.

En één van de laatste nieuwe collecties van Wild Rose Studio zijn deze schattige draakjes, waar ik ook mee aan de slag gegaan ben. Er staat nog geen tekst bij, dat komt als ik de kaartjes ook effectief gebruik. Het linkerdraakje is ingekleurd met distressinkt, de rechter met stiften.
En dit was een kerstkaartje die ik toen ook gemaakt heb, met Basic Grey papier en een lintje. Lekker simpel maar wel héél mooi vind ik zelf. Het beertje is ingekleurd met distressinkt!
Nu ga ik nog een beetje verder doen, nog een paar kerstkaartjes maken!

1 opmerking:

els zei

heel leuk papier bij de konijntjes! super geslaagd