donderdag, december 30, 2010

Het gaat vooruit!

Ik had me voorgenomen om het album van Chili-Argentinië volledig af te hebben tegen het eind van het jaar, maar de computer gooide roet in het eten.
Maar we zijn weer vol goede moed aan het scrappen, en ik hoop toch in de vakantie nu een beetje mijn achterstand te kunnen wegwerken, en volgende week de volgende foto's te bestellen.
Deze layout lag hier al een hele poos half afgewerkt (lees: achtergrond en foto's) op mijn tafel, en deze week eindelijk de laatste hand eraan gelegd. Twee foto's zonder bewerking met prachtige kleuren, vandaar ook de titel!

Voor mijn challenge op het forum van de Scrappende Dames had ik gekozen om volgende items te gebruiken: randpons, rub-on en embossingpoeder. Het is altijd leuk om jezelf uit te dagen deze dingen effectief te gebruiken op je layout, zo dwing ik mezelf ook mijn andere materialen een keer uit de kast te halen! En hieronder zie je een detailfoto van de titel, gemaakt met rubons, Basic Grey stickers in de kleuren van de regenboog (heb toch massa's soorten, dus ideaal hiervoor) en tenslotte gestempeld en bewerkt met embossingpoeder!

En dit is dan weer een spread geworden, van onze trektocht in Torres del Paine National Park. Ook hier had ik weer ontzettend veel foto's, te veel om ze allemaal op normaal formaat te scrappen, dus ik heb ze maar in het klein afgedrukt om een beetje een idee te hebben van de omgeving! Ook voor deze layout had ik een aantal "opgelegde" items gebruikt, namelijk groen, cirkelpons en swirl (voor dat laatste even gekozen voor mijn artistieke vrijheid en stempels van natuurdingen gebruikt!)

Geen opmerkingen: