vrijdag, december 31, 2010

Layoutje uit de oude doos

Op de laatste dag van het jaar haal ik even een layout uit de oude doos. Vorig jaar vond ik tot mijn groot verdriet één van onze 7 konijntjes, namelijk het oudste mannetje Floppy dood in de konijnenren buiten. En zoals je wellicht wel weet, ben ik door heel wat computerperikelen bijna al mijn foto's kwijt van de konijntjes van voor 2010. Dit is een spread die alleen maar over hem gaat, die ik eens gescrapt heb (2008 vermoed ik) met allerlei foto's van hem in de sneeuw. Gelukkig dat ik al wat foto's gescrapt heb, zo heb ik toch tenminste die herinnering aan hem nog. En omdat het dus nu een jaartje is dat hij dood is, wou ik hem op deze manier even extra herdenken!
In memoriam: FLOPPY
15/08/2005
31/12/2009
Een van de laatste foto's van mijn lieveling, eind vorig jaar in de sneeuw... We zullen je niet vergeten!!!