zaterdag, september 18, 2010

Het gaat vooruit!

Ik heb gisteren weer een 100-tal foto's besteld, want het is hoog tijd dat er wat schot komt in het album van de wereldreis. Maar ik kan niet klagen hoor, al bij al heb ik toch al de helft van de 7 maand gescrapt. Dit zijn mijn laatste creaties:

Vorige keer had ik de layouts getoond van het paardrijden met Mio, dit was mijn allereerste paard Plata. Een schitterend paard, uniek van kleur en voor mij alleen! Ik maak de laatste tijd wel vaker losse layouts, omdat er soms te weinig foto's zijn van een gebeurtenis of (in de meeste gevallen) ik er niet meer dan één pagina wil aan besteden. Het papier is allemaal van Basic Grey, vooral het papier van de halve cirkel is precies hetzelfde als Plata!

En dan laten we Argentinië weer achter ons en gaan naar Chili. Vorige keer heb je al de layout kunnen zien van de stad Santiago. Veel hebben we daar niet echt gedaan, maar een bezoekje aan de zoo sla ik nooit af! Vooral de grote katachtigen konden me bekoren, ik was helemaal weg van de witte tijgers. Maar ja, er waren ook nog andere dieren te zien, en dat deden we dan maar in sneltempo! Onder de onderste foto's is een pocket met de tickets en het plannetje van de zoo.

Een aantal "losse" foto's uit Pucon, aan de voet van de Villarica-vulkaan. Ik heb het leuke reispapier van Making Memories gebruikt, althans een half blad en dan verder wat restjes gebruikt. De randjes van de fotomat zijn bewerkt met distressinkt en de applicator, en uiteraard mocht het stempeltje (voor mijn persoonlijke challenge) niet ontbreken. Ook een ticketje van Kaisercraft voor de afwerking, en de titel is gemaakt met de Cricut, in samenwerking met de Design Studio.

En deze heb ik dan gisteren tijdens de crop gemaakt (moest de vorige 2 nog wat verder afwerken). Ook weer verschillende soorten papier bij elkaar gezocht, ik had al na een paar minuten de juiste combinatie. Weer 3 verschillende merken (Kaisercraft, MLYB en Toga) maar wel een geslaagde combo vind ik zelf. Ook hier zijn de randjes van de fotomat bewerkt met distress inkt. Omdat de Cricut toch op tafel stond, heb ik het bestek en de titel daarmee gesneden, en de journaling op een gestempeld cirkeltje geschreven!
Dat was het weer voorlopig, ik heb wel zin om straks nog wat te scrappen, maar moet ook nog opruimen... Moeilijke keuze. En dan maar hopen dat de foto's snel binnenkomen, want ik heb zin om erin te vliegen!!!

3 opmerkingen:

els zei

stuk voor stuk pareltjes Vicky!

Anoniem zei

Ze zijn weer super, Vicky!
Veerle H.

veerle zei

Mooie scrappagina's. Als ik ze zie weet ik dat ik er ook weer eens zou moeten invliegen...