vrijdag, mei 04, 2007

Getagged!

Ik ben getagged door Esther van Scrapmania, en ik moet 7 dingen over mezelf vertellen!

1. Ik ben helemaal gek van konijnen, maar dat wisten jullie hoogst waarschijnlijk al zeker? Ik weet niet meer hoe het komt, maar als kind had ik al een voorkeur voor deze dieren, alleen mocht ik nooit een huisdier hebben...

2. Ik ben verder een echte dierenvriend, ik doe geen vlieg kwaad. Nu ja, met vliegen hangt het er een beetje vanaf in welke bui ik ben, maar meestal probeer ik de deur of het raam open te doen om ze langs deze weg weer buiten te krijgen. Ben deze week zelfs zo gek geweest om stukjes kaas in de muizenholletjes te leggen in de tuin deze week... We wonen vrij landelijk, dus muizen komen hier vaak voor. En als ik 's avonds laat de konijntjes binnen doe, zit er steevast eentje in hun ren te smullen van het graan.

3. Ik hou ook ontzettend veel van fotografie. Als kind was ik al graag bezig met fotograferen, maar ik kon me geen fototoestel veroorloven, dus moest het doen met wegwerpjes, tot ik er een goedkope op de kop kon tikken. Nu hebben we 3 digitale camera's, onze oude Sony (gebruiken we niet meer), de nieuwe Sony met goede zoom en tenslotte een onderwatercamera, handig voor buitensporten en snorkelen!

4. Wist je dat ik af en toe een opruimwoede heb? Soms zie ik in mijn huis door de bomen het bos niet meer, omdat ik graag overal vanalles leg en er dus overal hoopjes van het een of het ander ontstaan. En soms is het een keer nodig om orde op zaken te brengen. Al mijn scrapspullen zitten zoveel mogelijk in doosjes en laden.

5. Ik ben absoluut geen kuiswonder, maar ik probeer door een strikte planning toch mijn huis netjes te houden. En het voordeel van workshops geven is dat het tegen dan in orde moet zijn!

6. Er moet dringend weer wat gewicht af, ik ben sinds de zomervakantie 8 kg bijgekomen, en ik was door het vele wandelen in voorbereiding van de Kilimanjaro serieus wat afgevallen. Maar die zijn er dus snel weer bijgekomen, mét nog een paar kilo's extra. Maar ik zou echt meer moeten bewegen en minder eten, niet altijd makkelijk om me daarvoor te motiveren, en ook niet altijd veel tijd om te sporten... Maar het moet!

7. Ik heb een ontzettend lieve man, en binnenkort zijn we 11 jaar samen en bijna 6 jaar getrouwd. Ondanks zijn drukke avondprogramma (lees: voetbal, voetbal, voetbal) probeert hij toch te helpen in het huishouden, en de was uithangen en afhalen is zijn taak.

EDIT 6/5: Ik moet nog 7 andere mensen taggen, namelijk Marguerita, Leontine, Corinne, Carla, Arianne, Emine en Isolde

6 opmerkingen:

Familie Kubben zei

Erg leuk om te lezen Vicky! Ik ben ook getagt en je moet toch even voor de grap mijn eerste punt lezen! jaja konijnen zijn gewoon geweldig! :)

Essie zei

Geweldig om 7 eigenschappen van jou te lezen. Enne.. wat konijnen betreft.. volgens mij hoort dat gewoon samen.. scrappen en konijnen :) Liefs, es.

sollie zei

Oei oei, weer getagd. Ik heb vorige week of zo nog maar 7 dingen op m'n blog gezet. Misschien dat je best daar eens gaat kijken want ik kan toch moeilijk 2x hetzelfde schrijven hé, haha.

Emine_Pala_Art_22 zei

Bedankt dat je me getagd hebt ;)
Ik zal het zsm doen...

xoxo
Emine

Anoniem zei

Oh jee, getagged! Ga het zsm posten, eerst even over nadenken hoor.

Vanessa zei

erg leuk om te lezen
enne... You rock!!!!!