vrijdag, mei 18, 2007

Een wedstrijdlayout - challenge layout #1

Zo, vanavond komt Vanessa me oppikken, want morgen gaan we naar de Eurocrop in Brussel. Best wel spannend allemaal, want ik heb Vanessa nog niet in levende lijve gezien, we kennen elkaar gewoon van op de Scrappertjeslijst en van elkaars blog. En verder zal het weekend helemaal in het Frans gegeven worden, da's al een uitdaging op zich. Hopelijk zullen de franstalige dames niet te snel kwebbelen, zodat we toch nog kunnen meevolgen.
De bekendste die een workshop geeft is Celine Navarro, een Franse free-style scrapster. Heb nog nooit gefreestyled, dus ben benieuwd wat dat gaat geven.
Zo meteen ga ik al mijn spulletjes inpakken, zodat ik niets vergeet. Er was ook een wedstrijd uitgeschreven, en het thema was "het mooiste cadeau" waar je één pagina rond moest maken. Dit is mijn layout geworden, het gaat uiteraard om de prinses der konijnen, Stampertje! In de journaling staat er wanneer ik haar gekregen heb, waarom ze zo belangrijk is voor me en wanneer ze naar de regenboogbrug vertrokken is. Beetje wel een emotionele journaling, maar ik ben wel héél fier op het resultaat. Voor de mensen die interesse hebben, ik heb de journaling er ook even apart bijgedaan.


By the way, ik heb al een paar keer op diverse blogs een challenge gezien onder het motto "use up your stash". Je moet namelijk 100 layouts maken met alles wat je in huis hebt. Ik denk dat ik mezelf ga uitdagen om eerst 50 layouts op die manier te maken, én ik zal niets uit mijn winkel nemen (tenzij cardstock, want daar heb ik niet veel voorraad van). Maar ik moet ook nog projecten maken voor Kars en 1001Scrapbookideeën, dus daarvoor moet ik wél nieuw papier en zo gebruiken. Dus mijn challenge zal niet gelden voor deze layouts, vandaar dat ik het voorlopig hou op 50. Ik zal ze ook met een apart label allemaal sorteren, dan heb je ook een overzichtje. Mocht je willen meedoen, moet je maar een seintje geven en eventueel een link naar je blog of foto-album. Er liggen beneden ook nog 3 spreads te wachten van de layoutworkshop gisteren, en ik heb daar ook mijn ouder papier voor uitgezocht. Alleen de foto's er nog bijzoeken, maar dat zal voor volgende week zijn denk ik!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej Vicky. Veel plezier in Brussel dit weekend! Je lo en je journaling is heel erg mooi!! Hoe heb je die journaling zo op je blad gekregen? (laat je even iets weten via mail?)
Die 50 lay-outs zijn een goed begin he!! Hopelijk lukt het. Ik zou wel eens willen meedoen hoor, maar daarvoor moet ik eerst nog wat meer scrapbookgerief verzamelen denk ik...
groetjes, Veerle

sollie zei

Veel plezier in Brussel!! Volg je ook de workshop van Elodie. Die vind ik super!!!

Familie Kubben zei

Een heel fijn weekend in Brussel! Ben benieuwd naar het resultaat. Ik vond Celine helemaal geweldig. Verder een erg mooie LO over Stampertje!! En zeer ontroerende journaling. Lijkt me wel leuk die challenge, ik zal er nog even over nadenken en je bericht doen, veel liefs! en een knuffel van Gizmo voor de konijnen :)

Anoniem zei

Als het zo leuk gaat worden als onze meet en greet dan gaat het helemaal goed komen.
Groetjes Lilian.
Ik ben benieuwd hoe he tis geweest.

Essie zei

Ik ben erg benieuwd naar je resultaten... Je LO is geweldig. Enne ... succes met he gebruiken van je voorraad. Ik kan nieuw papier gewoon niet laten liggen in de winkel... Liefs, es.

Vanessa zei

hey
ik lees dit nu pas, na ons heerlijk weekendje op eurocrop!!
wol ideetjes teruggekomen, nietwaar!
van ons zal je zeker nog horen!!!!!
Het was een hele mooie lay out, spijtig dat wij niet zelf mochten stemmme, anders had ik er zeker en vast op gestemd!
het was heel fijn je te ontmoeten en ik kijk al uit naar een volgende keer!