vrijdag, juli 28, 2017

PL 2017 - Week 19

En we blijven goed op dreef, want op de maandelijkse cropafspraak had ik maar liefst 5 PL-pagina's kunnen scrappen, en dit zijn de laatste 2 die ik afgelopen zaterdag dus had gescrapt!
We zijn ondertussen bij week 19 aanbeland, dus nog heel wat achterstand, maar we zijn er aan aan het werken!  Soms moet ik even wat gas terug nemen van mijn andere activiteiten en gewoon wat meer ontspannen om de batterijen weer op te laden!!!

Van deze pagina ben ik héél tevreden, een supermooie kleurencombinatie, ook weer met restjes!  In het midden wolkjespapier gebruikt omdat het foto's zijn over het weer, en voor de andere 3 een cardstock achtergrond, in combinatie met 2 soorten papier.  Linksboven met de weekkaart was al mooi genoeg op zich met de extra versiering, dus niet te veel poespas erbij!

En ook dit vind ik een goed geslaagde layout, des te meer omdat ik hier echt wel weer oude spulletjes heb gebruikt, van een oude kit voor een mini-albumpje.  Het 6x6 papier versneden tot de PL kaartjes, gecombineerd met de streepjes.  En het leuke is, de streepjes komen goed overeen met de streepjes op de kussens van onze buitenzetel, en zo was mijn keuze uiteraard snel gemaakt!!!
Op naar onze volgende PL pagina's!

Geen opmerkingen: