maandag, juli 24, 2017

PL 2017 - Week 17

Druilerige dagen in het verschiet, misschien wel het ideale moment om wat foto-achterstand weg te werken! Ik heb alvast vorige week een inhaalmaneuvre proberen te doen, en ook deze week staat me-time ingepland, tussen het huishouden, konijnen verzorgen en vullen van de webwinkel door... 
Deze kleinere pagina had ik even voor lunchtijd gemaakt deze week, met papier uit een kattenblok van Déjà Views, en ook de quote in vellum rechtsonder komt uit die blok.

Afgelopen zaterdag was het ook weer onze maandelijkse cropdag met vriendinnen, en heb ik toch ook flink kunnen doorwerken.  Ook het blad met de bloemetjes komt uit de kattenblok, aangevuld met oranje cardstock/papier en onderaan een zelfklevend lint, teruggevonden in de grote hoop stash... 
Ik merk met aan Project Life te doen, dat ik ook weer heel wat oudere spulletjes van onder het stof haal eigenlijk, of veel werk met de restjes papier die ik heb van het scrappen.  Nu, ik loop wel serieus achter met PL, maar aangezien het vakantie is, is het wel de bedoeling om de achterstand stilaan weg te werken!  Zodat we tijdens het schooljaar weer min of meer mee kunnen zijn, en dat we weer een groot project kunnen aanvatten.
Eerstdaags toon ik ook weer mijn volgende creaties!

Geen opmerkingen: