maandag, november 05, 2012

NIET VERGETEN: Pre-order van de nieuwe Creanijn tekststempels!!!


Nog even laten weten dat je tot en met zondag 11 november korting krijgt op de nieuwste Creanijn tekststempels!!! Ik heb ze gemaakt voor diverse gelegenheden, zoals baby, verjaardag, huwelijk, sterkte ...


Je kan ze uiteraard bestellen 

PRE-ORDER PRIJS 
(aanbod geldig tot 11 november)
Per stuk (10 x 7 cm rubber stempel) : 4.50€ NU SLECHTS 4€
Ook zijn er sets van 2 stuks te verkrijgen voor 8€ NU SLECHTS 7.50€
Voor de liefhebbers: ik heb ook een speciale prijs voor wie ze ALLEMAAL wil: 30€ NU SLECHTS 25€

Hieronder een overzichtje met mijn verschillende setjes!!!
VERJAARDAG

HUWELIJK

STERKTE

KERST

ZOMAAR

DIEREN

BABY

FEEST


1 opmerking:

daphné zei

ik vind ze helemaal super en ik heb dus ook al een setje gereserveerd

ik heb je een award gegeven, kijk maar even op mijn blog