zaterdag, november 03, 2012

Beterschapskaartjes

Oef, ik heb eindelijk mijn foto's terug van voor de vakantie.  Toen we de zondag terugkwamen van weekend, kwam ik tot de ontdekking dat alle foto's vanaf de donderdag gewoon verdwenen waren van mijn kaart.  Moest je nog denken, een volledige map, maar het was vanaf die datum.  Eindelijk de tijd gevonden om een recovery programma te gebruiken in de hoop van de foto's te recupereren en dat is inderdaad gelukt!  Voor de liefhebbers: http://www.z-a-recovery.com/digital-image-recovery.htm Het is gratis én ontzettend handig.  Blijkbaar stonden de meeste foto's gelukkig nog netjes gerangschikt, maar het is ongelooflijk hoe lang bepaalde informatie op een kaart blijft staan, zelfs al is dat al héél lang geleden en zijn de foto's in principe er al lang af...  Dus kan ik weer verder sorteren, en ben blij dat ik toch deze foto zeker terug had!
Ik had namelijk twee beterschapskaartjes gemaakt voor een jongen op school, die van de baan gereden was door een dronken chauffeur.  Het linkse kaartje is er eentje uit naam van de collega's, de rechterkaart heb ik gemaakt in opdracht van de klastitularis, uit naam van de klasgenootjes.  Ik ben ontzettend fier op mijn kaartjes, en de collega's hadden ook veel complimentjes! Benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

3 opmerkingen:

Rose zei

leuke kaartjes .....

jolanda zei

mooie kaartjes

Unknown zei

Hoi Creanijn. Super bedankt voor dit recovery programma. Ik was enkele foto's kwijt en heb ze nu gelukkig terug. BEDANKT!!