zondag, september 09, 2012

Een paar "halve" kaartjes

Hihi, met "half" bedoel ik half afgewerkt, want er zijn nog helemaal geen teksten op voorzien...
Tijdens de voorbereidingen van de loopwedstrijd van Wim moest er veel gerust worden, en ik had natuurlijk mijn Copic markers meegenomen om me toch ook een beetje bezig te houden.  Ik ben aan de slag gegaan met leuke Magnolia-stempelkes, en dit zijn de kaartjes geworden! Ik ben toch wel vrij tevreden van mijn kleurwerk, ik heb er ditmaal goed op gelet om diepte te steken in de kledij.

Voor de kaarten in bruin-blauw tinten heb ik de volgende copics gebruikt:
Huid: E21 - E50 - E000 - R20
Jeans: B97 - B95 - B93
Bruin: E59 - E25 - E35 - E53

Het meisje met het oranje kleedje (en ook de kleuren van het kaartje uit de vorige post voor Diny)
YR07 - YR16 - YR04
G07 - G05 - YG17
Haar: E79 - E25 - E35

2 opmerkingen:

jolanda zei

ze zijn prachtig gekleurd

freak of nature zei

ooh ben helemaal weg van da piraatje :D toevallig geen blanco afdrukje over? -xxx-