woensdag, maart 14, 2012

Kiwi-layoutjes

Deze layout liggen hier al een tijdje afgewerkt, ze dateren al van de laatste crop 'n shop, maar ik had ze nog niet eerder op mijn blog getoond...
Dus bij deze wil ik dat even goedmaken! De meeste zijn nog van de wereldreis naar o.a. Nieuw Zeeland.  Ik hoop van tussen de voorbereiding en verbetering van de examens door ook wat tijd te hebben om het vervolg van de foto's te selecteren en te bestellen, en dan echt wel een dag in de week de computer uit te zetten en aan de scrap te gaan.
Eerste layoutje is met héél véél foto's (19 stuks) op een spread, van Abel Tasman, een park in het noorden van het Zuidereiland.
En dan een layoutje met diverse foto's van onderweg langs de kust van het Zuidereiland.  Ik heb hiervoor een mega filefolder gebruikt om extra foto's te verwerken op deze ene pagina. Voorkant zijn foto's van de kust zelf, aan de binnenkant zeeleeuwen, de enige kiwiplantage dat we gezien hebben en een weka-vogel.
Dit is dus dezelfde layout, maar opengeklapt.  Met een magneetje blijft het netjes dicht in het album.
Het papier voor deze layout heb ik in een scrapbookwinkeltje in Nieuw-Zeeland zelf gekocht, en is van de Pancake Rocks.  Ik heb geen titel op deze pagina geplaatst, omdat de foto in feite dienst doet als titel.  En voor de rest lekker simpele pagina. 
Tot slot nog eentje van de konijntjes, toen ze voor het eerst allemaal samen buiten in de grote ren zaten... Helaas zijn slechts nog 2 van deze 5 konijntjes in leven, en na de harde schijf crash van eind 2010 ben ik heel wat foto's van hen kwijt, dus ik moet de foto's die ik heb, zeker koesteren en mooi scrappen! 
Ziezo, dat was het weer van mijn kant, hopelijk zijn de foto's van Riga hier op tijd, want zaterdag gaan we er tijdens de albumtrack invliegen en een volledig album maken.

Geen opmerkingen: