woensdag, september 21, 2011

Nieuwe kleuren Distress Inkt



Tim Holtz is echt een creatieve geest, dat heb ik onder andere begin september kunnen ervaren tijdens de opendeurdagen bij Kars. Je kon er namelijk een uitgebreide workshop van maar liefst 3u volgen bij de Distress Master himself, en heb heel wat bijgeleerd over de Ranger-producten. Je mag in de toekomst dan ook een paar Ranger-workshops verwachten (voorjaar 2012).




En uiteraard moesten er tussendoor nog wat foto's genomen worden, en wou ik ook nog een fotooke met hem samen!


En dat Tim een creatief brein heeft, blijkt uit het volgende: de collectie van 36 kleuren distress inkt worden uitgebreid met deze "Seasonal set" in de kleuren Seedless Preserves, Gathered Twigs, and Ripe Persimmon. De eerste reeks was zo snel uitverkocht dat ze gelukkig nog een tweede (én definitief laatste) ronde gaan produceren van deze kleuren. Je kan er Tim zelf over horen vertellen in DIT FILMPJE.




Creanijn Scrapbooking zal ook deze kleuren (enkel verkocht in sets van de 3 kleuren) verkopen, maar ik kan ze maar beperkt aankopen, zodat alle winkeliers de kans krijgen om een kleine selectie sets aan te kopen. Mocht je interesse hebben in het kopen van deze set, aarzel niet om me te contacteren. Helaas kan ik nu nog niet zeggen hoeveel de sets zullen kosten, omdat ik nog moet wachten op de verzendkosten en de invoerrechten uit Amerika. Waarschijnlijk zal het rond de 20€ draaien.


Wacht dus niet te lang om je setje te reserveren, want OP=OP!!! Je kan dit doen door me een mailtje te sturen op creanijn @ gmail.com (zonder spaties). Van zodra de sets hier zijn, neem ik terug contact met je op voor de verdere afhandeling. Wie een setje reserveert, verbindt er zich ook toe deze set af te nemen.
En ik kan ook al verklappen dat er rond begin november een nieuwe set van 3 winterkleuren zal uitgebracht worden, maar daarover hoor je later wel nog meer!!!

Geen opmerkingen: