zondag, mei 09, 2010

Gescrapt!

Het is even rustig geweest op de blog, maar met de voorbereidingen van de Scrapbookdag bleef er weinig tijd over om voor mezelf te scrappen! Maar deze week toch wat gedaan tijdens de cropavond van dinsdag met Sharon, en dan op vrijdag was er bijeenkomst van het forum. Het was hier full-house, en in feite heb ik alleen maar de layouts van de dinsdag afgewerkt...



Dit was de voorbeeldlayout van de distress-workshop, met mijn lievelingsfoto uit Australië!

Dit is de allerlaatste bladzijde van het album van Bolivië, dus die is zo goed als af. Nog één layout niet, omdat de foto's niet juist besteld waren, dus ik moet nog ff wachten om die af te werken. Ik ben vooral blij met mijn journalingblok. Die is met de printer gedaan (dat was ook lang geleden, maar er moest nog een verhaal verteld worden over onze problemen aan de grens), en dan bewerkt met 2 kleuren distressinkt en dan nog stempels langs de kant. Krisje heeft me helemaal overtuigd om meer met distressinkt te gaan werken!!! Het papier van de achterkant komt overeen met het titelblad!

En dit is al een layout voor het album van Chili-Argentinië! Omdat we telkens de grens overgegaan zijn, wordt het dus één album. Heb geen titel verwerkt op deze layout, omdat ik poseerde aan het bord van Valléé de la Luna, dus hoefde het er niet nog een keer op! En de journaling is ook gestempeld met een nieuwe stempel van Basic Grey!!! De layout lag al héél lang in mijn layoutdoos, maar dankzij het contrast tussen de woestijn en de blauwe lucht kwam hij hier goed van pas!!!

1 opmerking:

els zei

Mooie layouts! Die van Australie vind ik prachtig!