dinsdag, maart 20, 2007

Afscheid van Charlie en Finn

Vanavond zijn Diny en Sab van de konijnenopvang langs geweest om Charlie en Finn op te halen. De kleine mannetjes zijn ondertussen al groot genoeg om gecastreerd te worden, dus was het vandaag tijd om afscheid van hen te nemen... Helaas, want ik ga die kleine prutskes toch echt wel missen... Maar ja, hopelijk gaan ze ook een goede toekomst tegemoet en komen ze terecht bij een leuke familie die goed voor hen zal zorgen!
Vooraleer ze opgehaald werden, was het nog even tijd voor een knuffel- en fotosessie met de twee lieverdjes!!! Ik heb me sterk gehouden en niet gehuild, hoewel het moeilijk was. Maar ik wist al vooraf dat ze hier niet voor altijd konden blijven natuurlijk. En in de tijd dat ze hier waren zijn ze goed verwend geweest, ze zijn flink gegroeid en aangedikt, en ik heb ze met heel veel plezier en liefde in huis genomen. Hopelijk vinden ze snel iemand zoals ik :-)

Ik hou alvast de blog en site van de Konijnenburcht in de gaten en als er nieuws is, dan laat ik het ook zeker weten aan jullie!!!
Jullie kunnen uiteraard ook meehelpen, door papier aan te kopen! Per vel gaat namelijk 0.05€ naar de konijnenopvang, en ook lege inktcartridges en oude GSM's zijn van harte welkom, de opvang krijgt daar nog een kleine vergoeding voor, en als dank krijg je van mij ook nog een klein scrapcadeautje!
Tijdens de crop 'n shop dagen is er ook een tombola ten voordele van de konijntjes!!!

4 opmerkingen:

sollie zei

Leuke foto's en toffe herinneringen. Ze zien er zo lief uit. Hopelijk vinden ze gauw een thuis waar ze veel liefde en knuffels krijgen.

Anoniem zei

Mooie foto's van jou met de konijntjes!! Lief dat jullie ze zo goed opgevangen en verzorgd hebben!

Anoniem zei

Hallo Vicky,

nogmaals erg bedankt om de twee kapoenen zo goed te verzorgen! Ze zijn ook zo'n geweldige knuffelkonten en ze vinden ongetwijfeld wel lieve adoptie-ouders. Sraks gaan we naar onze da bellen voor een afspraak voor hun castratie, ze zijn er helemaal klaar voor. Bedankt ook voor de inktpartronen, gsm's en de centjes van de sponsoractie, het helpt ons zeker en vast om nog méér konijntjes op te vangen en te verzorgen. Finn en Charlie geven nog een dikke kus aan hun pleegmama.

Groetjes, Diny & Sab

P.s: Het was ook leuk om jouw nijnies te zien, ze zijn echt zo lief en geweldig!

Familie Kubben zei

Ach... ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om 2 zo'n schattige konijntjes te laten gaan :)
Het zijn geweldige foto's!