donderdag, oktober 12, 2006

Workshop op verplaatsing

Gisteren had ik een grote workshop op verplaatsing, namelijk een 3-delige beginnerscursus te Marke. Er hadden oorspronkelijk 10 mensen ingeschreven, maar helaas weer 3 afgezegd. Dus bleken er maar 6 te zijn, de 7de kon die avond niet komen.
Het was wel een hele verhuis om alle papier van bij mij thuis mee te nemen, plus nog een aantal andere spulletjes, maar na wat heen en weer gesleur kon ik alles netjes uitstallen in de zaal waar we zouden werken. Na mijn basisuitleg ging iedereen op zoek naar het geschikte papier voor de uitgekozen foto's en daarna konden Dolly, Kelly, Hedwige, Ingrid en Ann echt aan de slag. Catherine had de week voordien nog alle foto's van de vorige reis ingekleefd, en had dus niet echt iets te doen, maar ze zag het wel goed zitten, en ik ben al benieuwd voor volgende week!
Iedereen was reuze enthousiast, en daar doen we het voor natuurlijk! Ik vind het heerlijk als ik mensen met het scrapvirus kan besmetten! En ik kan je verzekeren dat je er niet meer vanaf geraakt!!! Ik liet ze voor de eerste layout werken met een layoutmal, en dan gaan we over naar het vrij maken van layouts. De meesten waren tegen het eind van de avond zo goed als klaar met hun allereerste pagina, en ze willen nog meer. Helaas moeten ze nog even een weekje wachten voor we weer verder gaan!


1 opmerking:

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit!