donderdag, oktober 26, 2006

Heritage layouts

Zo, je hebt je misschien afgevraagd waarom ik al zo'n hele tijd niet geschreven heb. Maar het is dan ook zo verschrikkelijk druk!!! Ik heb vandaag de laatste hand gelegd aan de 10 heritage layouts die ik gemaakt heb voor de speciale editie van 1001 Scrapbookideeën. In november komt hun special uit rond oude foto's. Eerst zat ik wel een beetje met de handen in het haar, want dit had ik nog nooit gedaan. het was dus zeker en vast een grote uitdaging, en het resultaat mag er zeker weer zijn. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk verschillende technieken en papieren te gebruiken om toch een zo ouderwets mogelijke sfeer te creeëren. Ik heb wel de oorspronkelijke foto's niet gebruikt, heb ze wel ingescand en afgeprint via de fotoprinter van Kruidvat. Alleen bleken ze wat groeniger te zijn dan de oude foto's, maar dat vond ik dan weer wel een leuke uitdaging. In plaats van het typische bruin te gebruiken om te scrappen, heb ik veel gebruik gemaakt van oud groene tinten. Het uiteindelijke resultaat kan ik je niet tonen, daarvoor moet je dus het tijdschrift kopen, maar ik geef jullie toch al een kleine "sneak peak" zodat je weet wat je mag verwachten. Als je het tijdschrift wenst te kopen, kun je altijd terecht in de shop!

1 opmerking:

sollie zei

Ziet er alleszins heel mooi uit.