zondag, januari 16, 2022

Hetzelfde, maar toch anders


Ik moest dringend eens werk maken van een voorraadje rouwkaartjes onder andere voor op school, en heb er van geprofiteerd om dat even vandaag in orde te maken.

Ik ben aan de slag gegaan met kleine distress inkten, nl. Black Soot en Hickory Smoke om achtergronden te maken via de blending techniek en de natte techniek (inkt op sheet en nat maken).


Daarna werden er figuren op gestempeld (o.a. Joy!Crafts en Stampin'Up), in combinatie met passende teksten van Carlijn Design.

Van de ronde heb ik vandaag nog geen kaarten gemaakt, dat zal voor en andere keer zijn.

De rechthoekige kaartjes werden gemat op zwart of antraciet papier en op een witte basiskaart gekleefd.

Dit zijn de resultaten van de rechthoekige kaartjes. Hetzelfde, maar toch anders qua achtergrond en teksten.


Creatieve groetjes,

Vicky

Creanijn Scrapbooking

3 opmerkingen:

tine zei

hallo,

jaren geleden, ben ik enkele keren bij jou geweest, om wat spullen te kopen... Ik zie dat de shop reeds niet meer bestaat. Het is zo moeilijk om in België als hobby zaak te overleven...
Gelukkig is het initiatief van konijnenopvang, een prachtige compensatie.. Maar ik merk dat je hobby ook blijft bestaan, dus ik probeer ook af en toe eens langs te komen!
groetjes
Tine

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com zei

Muy bonito trabajo.
Saludos

Unknown zei

Wat een creatieve manier om een medelevend kaartje te kunnen sturen. Ik heb er niet eerder aan gedacht om kaarten volledig zelf te maken. Ook leuk om op die manier materialen vaker in te zetten.