dinsdag, juli 02, 2019

PL 2018 - Week 48

Drukdrukdruk de laatste maanden, zowel op school als met de konijntjes... Veel scrappen is er niet van in huis gekomen, behalve toen we dus rond de paasvakantie elkaar hadden uitgedaagd met de Use Up Your Stash Challenge.  Ondertussen zit ik gelukkig al over de 100 punten, alleen ontbrak het me aan tijd om ze ook hier te posten... En ook ben ik al gestart met PL2019, hoewel ik daar ook een serieuze achterstand heb.  Maar het is nu zomervakantie, dus enkel nog druk met de konijntjes, maar hopelijk ook tussendoor weer wat knutseltijd, want we hebben wat schade in te halen, en ook foto's uitsorteren voor de scrapweekends in het najaar...  Dus de komende dagen ga ik mijn scrapwerk van de afgelopen 2 maanden posten en van zodra we wat nieuws geknutseld hebben, dan zie je dat ook wel verschijnen!!!
TOTAAL = 17 punten

Geen opmerkingen: