vrijdag, maart 29, 2019

Goede voornemens...

Naar aanleiding van een challenge op een hobbygroep op Facebook, had ik deze layout in januari gemaakt over mijn goede voornemens...
Helaas heb ik op 17 februari een voetblessure opgelopen, waar ik nog altijd mee sukkel omdat er nog geen diagnose is kunnen gesteld worden (in afwachting van plaats om een MRI-scan te kunnen nemen).  En daardoor zal ik helaas al één van mijn voornaamste doelen niet meer kunnen halen dit jaar... Het wandelen gaat voorlopig helemaal niet meer door, waardoor ik ook niet kan trainen voor mijn hoogtepunt van 60km in mei...
Gelukkig zijn we wel volop aan het werken aan het véél scrappen!  Samen met Daphné en Veerle ben ik de uitdaging aangegaan om zo snel mogelijk 100 punten te verzamelen in de Use Up Your Stash challenge, waar ik in het verleden al een paar keer heb aan meegedaan. We zijn op 17 maart beginnen en heb ondertussen al 15 punten verzameld... De winnaar van ons drie hoeft haar eten niet te betalen als we in november/december samen op weekend gaan!
Maar zoals steeds blijft het niet altijd evident om tijd te vinden om te scrappen, we blijven druk met de konijntjes en school, waardoor er helaas niet veel tijd overblijft om tijd te investeren in de Creanijn Shop...

Geen opmerkingen: