zaterdag, januari 05, 2019

Eerste projectje van 2019

Sinds 21 mei ga ik maandelijks wandelen, maar dan wel meestal een grote tocht. Tijdens die wandeltochten, kun je ook stempeltjes verzamelen om bij te houden waar je gewandeld hebt.  Ik vroeg meestal die stempeltjes op een blaadje papier, om er later dan wel iets mee te doen.  En woensdag heb ik alvast de koe bij de horens gevat, en een wandelboekje gemaakt, waar zo'n 100 tochten in geschreven kunnen worden...
Een velleke van 6 inch voor de kaft, een kleine PL kaart erop met een passende spreuk, en nog een grote kaart aan de binnenkant.  Op de effen blaadjes papier heb ik dan de stempels gekleefd, met ook de datum, naam van de wandeltocht en de gewandelde kilometers.  Als kind vond ik het altijd leuk om na de wandeltocht de stempel te vragen, en blijkbaar zoveel jaar later nog steeds ;)
De 17 tochten van 2018 staan er alvast in, goed voor ruim 400 km. En ook in 2019 kunnen we dus al deze wandeltochten in dit boekje noteren!!!



Geen opmerkingen: