maandag, april 30, 2018

ALBUM Arborek Kerst 2017

Dit moet waarschijnlijk een record zijn voor mij, want de "grote" reis van vorige kerstvakantie is al helemaal gescrapt, binnen de 4 maanden na terugkomst!  Het grootste deel had ik gedaan tijdens het Kempens Scrapweekend in de paasvakantie, daar had ik toch al 30 van de 38 pagina's kunnen maken, en de afgelopen dagen bij onze maandelijkse crop en gisterenavond het geheel kunnen afwerken en fotograferen. Ik heb het geheel weer vooral in Project Life stijl gemaakt, dat vind ik ontzettend leuk eigenlijk om te variëren.  Ik heb ook behoorlijk wat PL-kaartjes gebruikt, ik had er een hele hoop overgekocht van mensen in Nederland, Angelique had ze meegebracht en uiteraard moest ik daar meteen ook wat van gebruiken.
Ook veel ouder papier gebruikt, de oudste was zelfs ergens uit 2004!!!! En ook wat nieuwe collecties van Kaiserkraft, want zij hebben vaak reeksen die goed passen bij tropische dingen en de zee...
Titelblad (luchtfoto wel van het internet geplukt...)





























 Tot hier was gemaakt tijdens het kempenweekend









Geen opmerkingen: