dinsdag, september 12, 2017

Inspirational Tuesday: Adrift

Met het aanvullen van de webshop zijn er de laatste weken heel wat vellen papier door mijn handen gegaan, en soms denk je van:"Ja, ik heb zeker nog foto's staan die daarbij passen!"  En het voordeel van de Selphy printer, die ik normaal alleen gebruik voor mijn Project Life, is dat ik ook meteen de foto's kon afprinten en met het superleuke papier van Basic Grey van de oudere collectie Adrift aan de slag kon gaan!
Ik koos ook hier weer witte cardstock als basis, en 3 vellen papier uit de collectie, in combinatie met de element stickers en stempeltjes van Joy!Crafts die er hier perfect bijpasten! 

Detail van de linkerbovenkant, met driehoekige stickers uit het elements-vel, stempel en letterstickers

 Heb jij ook interesse in deze Adrift-lijn?  
Surf dan naar http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=66_109_110 om deze collectie te bekijken en online te bestellen bij Creanijn!

1 opmerking:

Isabelle zei

Oo zo leuk. Hele mooie papierlijn!
Toffe layouts