woensdag, april 26, 2017

ALBUM Maleisië 2016

Afgelopen paasvakantie stond er weer een scrapweekend gepland, deze keer in de Kempen.  Ik wou perse deze reis beginnen en zoveel mogelijk afkrijgen, wat me toch aardig gelukt is!  Ik was klaar met de foto's die ik meehad, maar besefte plots dat er een aantal foto's ontbraken, o.a. van op GSM van Wim.  Maar het grootste deel was dus af in 1 weekend tijd!
Voor de gelegenheid probeerde ik ook even in de hoezen van Project Life te scrappen, omdat ik van sommige dingen nogal wat foto's had, en op deze manier kon ik er nog méér verwerken dan op een "normale" scrappagina...
Ik had ook een papierpakket uitgekozen waar ik vooral mee gewerkt heb, en hier en daar nog een ander merk/kleur genomen, en ik ben supertevreden van het resultaat!
En een jaar na datum zijn dus de foto's verwerkt, zal wel bijna een record voor mij zijn vermoedelijk...

Titelblad met folders in verwerkt

Je kan ook op onderstaande foto's klikken om ze groter te zien!

Een eerste kleiner resortje waar we geweest waren voor een paar dagen

Mijn grote vriend, de puppy van het resort, en hij vond ons ook tof ;)

Linkerkant met een paar duikfoto's van 1ste resort en dan doorvliegen naar het volgende resort, een eiland dat eigenlijk een soort atol is

Paar foto's van op het eiland zelf

We hadden geluk dat er nog een andere fotograaf mee was in onze groep en graag foto's maakte van de duikers, zodat ik zelf ook eens op de foto sta...

Een paar grotere vissen die we gezien hebben, waaronder manta en haai

Voor de linkse layout gebruik gemaakt van verwerkt PL-kaartje (Explore) en een oude tag uit een setje.  Met PL komt dat nu ook eens van pas.  Rechterkant met drukke vis-washi maar dat paste hier wel!

Nog meer leuke vissen! En de puffers zijn mijn lievelingen!

Ik wist dat ik voor deze foto's de oude Basic Grey collectie wou gebruiken.  En de panorama-foto van het vogeleiland wou ik zeker ook ten volle benutten.  Ik had zoveel foto's van de diverse soorten vogels, dat ik daarom met PL pagina's ben beginnen werken.

De subtiele vogelstempels maken het geheel af, en de journaling deed ik op de halve cirkels.

Na het duiken deden we nog een 3-daagse jungle-tour met allerlei leuke activiteiten, zoals bezoek aan waterval, grotten, ...

Bootje varen en rijstwijn drinken

Feest in de longhouse met traditionele dansen...

En ook de insecten mochten niet ontbreken...

En zo heb ik weer een klein beetje achterstand weggewerkt met het scrappen, op naar het volgende project!

Geen opmerkingen: