zaterdag, maart 04, 2017

PL 2017 - Week 3

Vorige week net voor de krokusvakantie ook nog tot 1u30 's nachts doorgewerkt, en net toen mijn man thuis kwam, was deze goudgele pagina af.  Voor deze ook weer heel wat restjes gebruikt, gecombineerd met papier uit een kleine paperpad.
En omdat ik heel veel leuke foto's had, wou ik ook nog een 2de pagina deze week toevoegen.  Mijn principe was 1 pagina per week, maar het zou wel een keer een spread per week kunnen worden, we zien wel!


Op zaterdag had ik dan deze blauwe pagina gemaakt, vooral met washi en papier uit kleine paperpads.  Ik moet zeggen dat ik toch wel goed de smaak te pakken heb.  De journaling bovenaan is gedaan met héle oude stempels van Hero Arts die hier ook al een eeuwigheid liggen, maar die dankzij PL eindelijk eens vanonder het stof komen! 

Geen opmerkingen: