zondag, februari 26, 2017

PL 2017 - Week 2

Ik had al zo lang uitgekeken om verder aan de slag te kunnen met mijn Project Life album, maar ik moest wachten tot mijn Selphy en inkt binnen was...  Maar geduld is een mooie deugd uiteraard, dus was ik superblij dat ze donderdag in huis waren.  Op vrijdag dan meteen een deel foto's geprint en tot een stuk in de nacht doorgedaan om een beetje achterstand weg te werken!
En ik moet zeggen, ik geniet er met volle teugen van om eindelijk eens de foto's van de konijntjes of de katten te kunnen scrappen, of de alledaagse dingen...

HAPPY MAIL!!!

Deze pagina is gemaakt met vooral veel restjes, in combinatie met leuke stickertjes en washi. Tijdens het opruimen ook nog een heleboel spulletjes gevonden die ik ook in mijn PL kan gebruiken, dus mss raak ik eindelijk eens door mijn stapel materiaal ;)

Geen opmerkingen: