zondag, april 27, 2014

KIC Challenge #32 - Sketch

De beheerders van de KIC-blog hadden me gevraagd of ik weer een leuke schets kon tekenen voor één van de challenges, dus dat heb ik dan maar met héél véél plezier gedaan.   
En ik ben er weer goed ingevlogen, want we hebben zelfs 2 voorbeeldkaartjes gemaakt.  Ik heb toch heel veel geboortekaartjes nodig voor de collega's, dus komt het zeker goed van pas.  Bovendien had ik deze schattige stempeltjes van Lily of The Valley al ingekleurd liggen, dus dan gaat het zeker goed!
Versie voor meisje

Versie voor jongen

Ook benieuwd wat de andere leden van het design team er van gemaakt hebben? Surf dan even naar http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.be/ en laat je inspireren!
Waag ook je kans met jouw interpretatie van de schets, en maak kans op een leuke prijs van volgende sponser!


2 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaartjes

Ghea zei

wow leuke sketch en prachtige kaartjes......fijne avond,
Liefs Ghea