zaterdag, juni 01, 2013

KIC kaartje met de nieuwe schets

Elke eerste zaterdag van de maand ben ik verantwoordelijk voor een schets en bijbehorend kaartje op de KIC challenge blog.  Omdat de tijd zo snel gaat, en ik veel te weinig tijd heb voor de dingen te doen die ik graag wil doen, heb ik vanavond na de stockverkoopdag nog even snel een tweetal kaartjes in elkaar gestoken.  Ik moest toch nog 2 kaartjes maken voor collega's die oma en papa zijn geworden, dus heb ik dan maar beide "opdrachten" gecombineerd!
Zoals jullie al weten, hou ik van simpele kaartjes met vooral scrappapier, en heb dus op deze manier de kaart gemaakt. De achtergrond is een beetje kleiner gesneden dan de kaart, en vervolgens een horizontale en verticale strook papier erop.
En de stempeltjes zijn van Magnolia en Eline Pellinckhof, ingekleurd met Copics!

3 opmerkingen:

Rose zei

héle leuke kaartjes !!!

Ghea zei

je kaartjes zijn er weer beeldschoon uit....liefs ghea

GerJanne zei

Ik vind het twee superkaartjes geworden en de sketch is echt inspirerend...
GerJanne