maandag, december 31, 2012

Op de valreep: nog een paar layoutjes van Madrid en Vlekje

We zijn al over halverwege de kerstvakantie, maar veel vakantie heb ik nog niet gehad... We hebben ervoor gezorgd dat de stock van de Creanijn Shop weer voor 100% in orde is, en we zijn daar dus wel een hele tijd zoet mee geweest.
Gelukkig stonden ook twee cropjes op het programma, vorige week vrijdag in de Kempen bij Els, en gisteren was er een mini-cropje bij Veerle.  Ik hoef jullie niet te zeggen dat het ontzettend leuk en gezellig was, en ik was blij om eindelijk eens weer creatief bezig te zijn na al dat getel.  En ik moet zeggen, ik ben ook behoorlijk productief geweest!
Hier alvast een selectie van 2 spreads van Madrid en nog eentje van Vlekje. (de andere kan ik nog niet tonen, want dat is voor de challenge van januari...)

Deze layout is de eerste van in totaal 3 over de Arena Las Ventas in Madrid waar stierengevechten gehouden worden.  Als dierenvriend ben ik absoluut geen voorstanden van zo'n dingen, maar het was echt wel de moeite om de arena zelf even te bezoeken.  Dit zijn allemaal foto's van de buitenkant van het gebouw. 

Bij deze layouts heb ik allerlei (rode) details gefotografeerd, vooral van rond het plein zelf.  Ik heb ook rood papier gebruikt, waardoor deze layout op het eerste zicht wel flashy is, maar al bij al valt het toch nog goed mee.  De derde spread zal voor volgend jaar zijn, want ik moet dringend nog een panorama-foto bestellen van de binnenkant van de arena.

En dit is nog een leuke layout van Vlekje, met leuk papier van October Afternoon die in mijn Secret Santa Sack zat (heb voor mezelf een kerstcadeautje gekocht!)  Tijdens haar verkenning in de tuin had ze vuile pootjes van het natte gras en de grond, dus moest dat af en toe gewassen worden.

1 opmerking:

Els zei

Leuke surprise die secret santa sack :-)