vrijdag, oktober 05, 2012

Creanijn op de Scraptasticbeurs

Ziezo, we zijn ondertussen weer thuis van de eerste dag op het Scraptastic Event in Flanders Expo te Gent.  Eerst wat gegeten, en dus nu nog even wat internetten.  Na de stress van gisterenavond (maar 2 uur tijd gehad om op te zetten), had ik vanmorgen nog wat werk.  Dus vroeg genoeg vertrokken, en zo tussen 8u30 en 8u45 kwam ik daar aan.  Oeps, we konden nog niet in de zaal met de winkels.  Na wat wachten bleek uiteindelijk dat ik pas tegen 9u30 binnen ging kunnen. STRESS!!!! Op een halfuur tijd zou ik dat zeker niet kunnen halen. Na wat onderhandelen mocht ik uiteindelijk toch binnen, zodat ik in "relatieve rust" mijn stand verder kon uitbouwen.
En ziezo, net voor openingstijd was ik er helemaal klaar voor, met dit als resultaat.  Voor 10 uur stonden er al wat mensen te wachten aan de deur, en daarna druppelden de mensen binnen.  Het was niet druk als op traditionele beurzen, zodat iedereen ruim te tijd had om alles goed te bekijken.
Mijn mama kon pas in de namiddag komen, om met de PanPastels te demonsteren, en ze verkochten als zoete broodjes!  Ook de opruimbak was in trek, alsook de leuke promoties van Prima en Ranger. (voor de promo's: zie ook het vorig berichtje)
Ik heb heel veel oude bekenden mogen begroeten, en ook heel wat nieuwe mensen, die ik probeerde te woord te staan in mijn beste Nederlands, beste Engels en zelfs beste Frans.  Hihi, als je niet op een woord kan komen van een voorwerp (tijdens het demonstreren van de PanPastels), werkt het woordje "ce truc" altijd!!!
Vanavond zal het platte rust worden, en hopelijk slaap ik nu wat beter dan de afgelopen nachten.  Ik kon waarschijnlijk niet goed slapen door de stress die zo'n beurs met zich meebrengt, maar nu alles opgesteld is en in goede banen loopt, zal ik ook wel wat relaxter zijn hopelijks!
Dus bij deze nodig ik jullie allemaal uit om morgen of overmorgen nog een bezoekje te komen brengen aan deze kleine beurs.  Meer info vind je op de site van Scraptastic: http://www.scraptastic-events.blogspot.be/
Het is uiteraard niet zo groot als een tradionele hobbybeurs in België of Nederland, maar het is zeker een leuk initiatief en het zou jammer zijn mocht het in de toekomst niet meer georganiseerd worden.
En zoals steeds kun je aan de Creanijn Stand héél véél leuke koopjes doen!!!






1 opmerking:

Myriame zei

Inderdaad een kleine beurs maar wel supergezellig, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!!