maandag, april 25, 2011

Leuke kaartjes

Tussen het opruimen en de shop door, had ik nog tijd om wat met mijn Copics aan de slag te gaan. Ik heb ze nu al even in huis, maar me nog nooit echt erop geconcentreerd om ermee te werken. Nu, vandaag jeukten mijn handen zo om ermee aan de slag te gaan, dus deed ik dat maar. Op de beur in Nederland had ik ontzettend leuke Motivet stempeltjes van konijntjes gekocht, had al een paar afdrukjes gemaakt, maar dus nog niet ingekleurd. En ik heb dan maar meteen ook mijn mapje met restjes genomen om er een kaartje van te maken. Het is een vierkante kaart geworden voor de verandering. Ik vind hem zelf ontzettend schattig geworden, en doet me denken aan mijn allereerste konijn Stampertje. Ik had eerst een paar stempels met bruin ingekleurd, maar deze keer dus in het grijs. Ik heb ook een detailfoto bijgevoegd van het konijntje!

-------------------------------------------------------------------------------

I already have the Copic markers at home for quite some time, but I haven't been able to play with it. But today I really wanted to test them, so I started colouring images of rabbits. They are Motivet stamps that I bought last month. So after colouring, I decided to make a card with it immediately, and this is the result! I really like it, and it reminds me of my first rabbit Stampertje. I first coloured a few brown rabbits, but this is the grey version. I've also added a close-up of the rabbit!
En afgelopen zaterdag was het forumdag van de Scrappende Dames, en ik zat naast Daphné. Zij maakte tussen het scrappen door een paar kaartjes, waaronder dit ontzettend mooie kaartje. Ze maakte het naar aanleiding van de dood van mijn oudste konijn Pluisje, en het tekstje is heel toepasselijk!

--------------------------------------------------------------------------------------

Last Saturday, on the cropday, Daphné made a few cards in between scrapping. She made me this fantastic card. She made it for the death of my oldest bunny Pluisje, the text on it is perfect!

3 opmerkingen:

Veerle zei

wat een lief konijnstempeltje zeg, heel mooi zo in het grijs!! super gelukt!!

'leuke' kaart van D : toepasselijke tekst en die stempel van de hond in de zetel hebben we ons rot achter gezocht...

ScrapsEls zei

heel leuk kaartje dat je gemaakt hebt en wat lief van Daphne!

Rose zei

schattig kaartje.Mooie geste van Daphne!!!!