donderdag, februari 18, 2010

Mijn kerstkaartjes

Dit jaar weer kerstkaartjes gemaakt, beetje snel snel, maar toch aardig gelukt vond ik zelf!

Dit waren kaartjes voor vooral collega's, stempel die ik vroeger vaker gebruikte voor kerstkaarten (om te verkopen dan voor een goed doel), randjes geinkt en verder niet veel poespas!
Voor dit kaartje leuke stempel gebruikt uit een reeks van 4, ingekleurd met potloden en water. Het bolletje van zijn muts is met glitter bewerkt. Het onderste strookje is ColorCore cardstock die ik door de Sizzix gehaald heb met een stans, en dan opgeschuurd, zodat het sneeuw lijkt!
En dan nog tenslotte dit kaartje, uit dezelfde reeks als bovenstaande kaart. Roodborstje is ook ingekleurd met potloden en water, en verder nog wat scrappapier verwerkt, het wit heb ik met een Fiskars-pons gedaan.

Wie weet heb ik de smaak om kaartjes te maken wel weer te pakken! Zeker met die ontzettend leuke stempels van Eline Pellinkhof, mijn favoriete tekenares!!!

Geen opmerkingen: