zondag, november 22, 2009

Zowaar een kaartje!

Ik heb me zowaar nog een keertje gewaagd om een kaartje te maken! En dat naar aanleiding van de bevalling van een goede vriendin, dus mocht een gepersonaliseerd kaartje zeker niet ontbreken. Ik heb meteen ook maar mijn stempels uitgetest van Eline Pellinckhof (fantastische babytekeningen altijd!) en ingekleurd met mijn nieuwe aquarelpotloden en waterpenseel. Ontzettend leuk om te doen, en ik heb vandaag al de andere stempelafdrukjes van gisteren al ingekleurd. Het lijkt me ook handig om mee te nemen op verplaatsing, het materiaal neemt niet te veel plaats in. En wie weet heb ik wel de smaak van het kaartjes-maken weer te pakken...

1 opmerking:

Wezz zei

Mooi kaartje, Vicky! Ja leuk hé, dat inkleuren met zo'n waterpenseel. Dat zit bij mij standaard in m'n stempel-reis-set. :-)

Groetjes,
Hilde