vrijdag, oktober 09, 2009

Toch nog eens wat scrapwerkjes! (Challenge 32-37)

Tja, ik weet het, ik blog niet zo veel de laatste tijd, maar het is hier dan zo verschrikkelijk druk met allerlei activiteiten en zo meer, zodat er van scrappen en bloggen niet veel in huis gekomen is. Ik moet me zelfs serieus haasten om de layouts voor de schetsenblog af te krijgen, zo erg is het... Dus jullie hebben nog wat van mijn laatste creaties te goed!

Foto's van een klooster in Arequipa, prachtige omgeving, maar moeilijk om te scrappen qua kleuren. Maar ik ben er uiteindelijk in geslaagd om 2 vellen van Basic Grey en eentje van Rusty Pickle op een leuke manier met elkaar te combineren. Onder de linker halve cirkel zit de folder verborgen...

Nog een aantal foto's waar ik moeite mee had om het juiste papier te vinden. Tot ik de nieuwe herfstcollectie van My Little Yellow Bicycle te pakken kreeg voor de cirkels, weer in combinatie met Basic Grey... De journaling is gedaan op een blaadje uit een Travel Journalboekje van LYB.

Ik heb ook een paar kleurrijke layouts gemaakt over ons schitterende verblijf op Uros, een rieten eiland in het Titicacameer in Bolivië. Ben vooral helemaal weg van de foto van de drogende rokken! Dus mocht er ook wel wat feller papier gebruikt worden, van mijn favorieten Basic Grey en Scenic Route. Hoewel ik dus op zoek zal moeten naar een nieuwe favoriet, aangezien Scenic Route er mee ophoudt...

En als laatste voor vandaag nog een leuke layout over de kindjes op het eiland, waar we veel mee gespeeld hebben. Voor de gelegenheid ook wat brads en bloemetjes gebruikt om het geheel af te werken.