zaterdag, juli 11, 2009

Weer een paar nieuwe layoutjes (Challenge # 9 - 15)

Ziezo, we hebben gelukkig de laatste tijd toch weer een beetje kunnen scrappen, en zo gaat het eerste album van de wereldreis toch goed vooruit. Woensdag ook weer foto's besteld, dus hopelijk heb ik ze terug voor woensdag binnen, zodat ik tijdens de crop ook weer aan de slag kan!!! En ziehier dan mijn creaties:

Deze heb ik gisteren afgewerkt, mocht donderdag vroeger naar huis van het werk, dus ideaal een avondje voor mij alleen en het scrappen!!! Op deze layout zijn in totaal maar liefst 27 foto's verwerkt!!! Heel veel kleine foto's, maar onder de pano zit ook nog een strook met 6 foto's, en het flapje onder de schoentjes toont dezelfde plaats tijdens de zonsondergang...


De achtergrond had ik al, dus was het gewoon nog de foto's erop kleven. Voor de gelegenheid weer eens niet gemat, behalve dan de kleine cirkelvormige foto's. Had nogal veel foto's van ezeltjes tijdens onze wandeling door de Colca Canyon, dus heb ik ze maar gegroepeerd op één pagina.
Deze hing al weer even aan de layoutmuur thuis, overzichtje van verschillende ruïnes van de Inca's die we in de buurt van Cuzco bezocht hadden. Op elke pagina is ook weer een flapje te vinden met extra foto's. Journaling is gestempeld.
Deze had ik ook al een tijdje liggen, maar het kwam er maar niet van om ze effectief te maken. Maar dus ook weer eens werk van gemaakt, de eerste "officiële" pagina van het boek, over ons vertrek in diverse etappes... Veel luchthavens gezien tijdens de reis, en al zeker de eerste 2 dagen ...

Geen opmerkingen: