vrijdag, juni 19, 2009

Scrapaankopen Nieuw-Zeeland

Sommige mensen vroegen zich af of ik tijdens mijn reis scrapbookmateriaal gekocht heb. Ik was wel op zoek naar scrapbookwinkels, maar slechts ééntje gevonden... We waren op weg terug van Kaikoura naar Christchurch toen ik plots langs de weg een bord zag met "scrapbook shop". Natuurlijk riep ik "STOP!" tegen Wim, om toch maar even een kijkje te nemen. Veel heb ik niet gekocht, we moesten rekening houden met gewicht, en scrapbookpapier is nu ook niet het makkelijkst om mee te nemen in een rugzak...
De schade: een paar vellen met streepjes (ja, ik heb nog steeds die tick!) van onder andere Kaiser Kraft, paar vellen over Nieuw-Zeeland (Kaart voor titelblad, schapen en Pancake Rocks)en eentje van Fiji, met de kaart, ook voor het titelblad. In een supermarkt had ik nog een pakje papier gekocht in het blauw voor maar 3 AUD, dus geen geld, alleen is het maar 30x30 ontdekte ik net.
Daarnaast nog wat tijdschriften in Australië. Het leuke is, dat alles daar per 3 verpakt is, dus voor de prijs van 1 CK kreeg je maar liefst 3 stuks: de recente en 2 iets oudere uitgaven. Maar helaas wegen tijdschriften nogal veel, dus de nieuwe editie kon ik helaas niet meer meebrengen...
Maar dit is het dus, al bij al valt het nog reuze mee denk ik:


Geen opmerkingen: